Cum functioneaza ?

Ce te convinge sa angajezi un mester ?


Rezultate

Urmareste-ne pe

Cum functioneaza ?

Iti vom explica in continuare cum sa folosesti instrumentul pe care noi ti-l punem la dispozitie prin intermediul acestui site. Sunt 10 pasi simpli pe care trebuie sa-i urmezi pentru a crea, a urmari si a gestiona planificarea lucrarii tale de amenjarare, reparatie sau renovare. Acestia sunt:

  1. Creaza-ti un cont
  2. Creaza-ti o lucrare
  3. Vizualizarea si administrarea planului de lucrare
  4. Adaugare etapa
  5. Adaugare operatie
  6. Gestiunea timpului
  7. Gestiunea costurilor
  8. Descrierea etapelor
  9. Sugestiile
  10. Mesajele


1. Creaza-ti un cont

Pentru a putea sa utilizezi instrumentul pentru planificare, sa-ti creezi propriile lucrari sau sa interactionezi cu ceilalti membri ai site-ului ai nevoie de un cont activ.

Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi link-ul "Vreau si eu cont” si sa completezi cel putin campurile obligatorii din formularul de inscriere. Nu exista taxe de inscriere, nu exista conditii suplimentare pe care trebuie sa le indeplinesti. Contul va fi creat automat si va putea fi folosit imediat dupa transmiterea formularului completat.

Daca nu doresti inca sa iti creezi un cont, vei putea accesa liber oricare dintre lucrarile create de ceilalti utilizatori. Analizeaza-le, urmareste evolutia, discutiile pe marginea lor si invata din experientele celorlalti.

[De la inceput]

2. Creaza-ti o lucrare

Daca ti-ai creat deja un cont, accesand meniul „Lucrarile mele” poti vizualiza lista lucrarilor create de tine si poti solicita crearea unei noi lucrari. Formularul de adaugare a unei noi lucrari iti permite sa specifici un nume si cateva detalii despre locatia unde ea se va desfasura. Specificarea unui nume te va ajuta atunci cand vei avea mai mult de o lucrare sa le recunosti intre ele. Contul tau are implicit dreptul de a avea cel mult 3 lucrari deschise in acelasi timp. Iti poti face astfel 2-3 planuri de lucrare, le poti compara intre ele si poti decide intr-un final care varianta satisface mai bine nevoile tale tinand in acelasi timp cont si de constrangerile de timp sau costuri.

In formularul de creare a noii tale lucrari gasesti si o lista cu lucrari predefinite pe care le poti lua drept model pastrand integral sau partial continutul uneia dintre ele. Daca nu doresti utilizarea unuia dintre modelele prezentate de noi poti, le poti ignora sau poti selecta din lista optiunea „Fara continut”. Vei putea astfel sa-ti completezi ulterior planul lucrarii adaugand etapele si operatiile una cate una.

[De la inceput]

3. Vizualizarea si administrarea planului de lucrare

Imediat dupa crearea lucrarii site-ul te introduce in zona de vizualizare si administrare a ei. Aceasta zona contine 5 pagini diferite de administrare, dupa cum urmeza:

  • Gestiune timp – este zona de administrare a timpului alocat pentru fiecare operatie necesara
  • Gestiune cost – este zona de administrare a costurilor cu manopera si materialele necesare
  • Descriere – este zona in care poti sa descrii fiecare dintre zonele/etapele lucrarii prin dimensiuni si stare curenta
  • Sugestii – este zona in care in mod automat iti vor fi oferite anumite recomandari sau iti vor fi sesizate sesiza anumite anomalii ale planului de lucrare.
  • Mesaje – este zona care iti permite sa comunici cu ceilalti membri ai site-ului prin scrierea de mesaje similar unui forum.

[De la inceput]

4. Adaugare etapa

Daca nu ai utilizat unul din modelele predefinite atunci cand ai creat lucrarea, vei incepe prin a adauga cel putin o etapa.

Pentru ca o lucrare este constituita de obicei din mai multe operatii ce trebuiesc executate, iti propunem sa incepi a le organiza pentru a le putea controla mai usor evolutia. Metoda propusa de noi este de a imparti tot frontul de lucru in zone independente sau mai bine zis a privi separat fiecare camera sau spatiu al casei.

In formularul de adaugare a etapei poti completa informatiile ce o descriu. Daca nu doresti sa specifici de la inceput aceste informatii le poti completa sau modifica mai tarziu in pagina „Descriere”. In mod asemanator cu formularul de creare a lucrarii ai ocazia de a utiliza una din etapele predefinite pastrand partial sau integral operatiile continute. Daca nu doresti utilizarea uneia dintre modelele listate poti adauga mai tarziu operatiile una cate una.

[De la inceput]

5. Adaugare operatie

Dupa adaugarea cel putin a unei etape, ai posibilitatea de a adauga in cadrul fiecareia dintre ele operatiile necesare a fi executate. Operatiile sunt grupate pe categorii oferind astfel posibilitatea utilizarii unor liste restranse pentru o selectie mai facila.

Noi am considerat aproape toate operatiile posibile intr-o lucrare de amenajare sau renovare a unei case. Daca ne-a scapat ceva, nu ezita sa ne trimiti o sugestie.

[De la inceput]

6. Gestiunea timpului

In pagina de gestiune a timpului poti repeta pasii 4 si 5 adaugand noi etape sau operatii dar poti incepe a planifica timpul pentru fiecare operatie in parte. Poti face astfel aprecieri mai mult sau mai putin calificate despre momentul inceperii precum si durata fiecarei operatii in parte. Bazandu-se pe aceste aprecieri ale termenelor mentionate, site-ul va calcula datele de incepere, finalizare si durata totala pentru fiecare etapa in parte precum si pentru intreaga lucrare.

Ai astfel posibilitatea de a observa care este timpul necesar executiei fiecarei etape precum si a intregii lucrari. Desi poate fi destul de plictisitor completarea tuturor datelor, poti avea surpriza de a constata ca durata totala e mult mai mare decat ti-ai putut imagina initial.

Dupa specificarea datelor sau dupa modificarea lor nu uita sa apesi butonul „Salveaza modificarile” pentru ca ele sa fie memorate si durata totala sa fie recalculata.

[De la inceput]

7. Gestiunea costurilor

Pentru a avea o imagine completa a costurilor totale in pagina de gestiune a costurilor poti introduce atat costurile cu manopera cat si cele cu materialele necesare. Introducand cantitatea si costul unitar al manoperei site-ul va calcula valoarea totala a manoperei. Dupa introducerea valorii materialelor necesare fiecarei operatii veti afla costurile totale pentru fiecare operatie si etapa in parte precum si pentru toata lucrarea.

[De la inceput]

8. Descrierea etapelor

In pagina de descriere a etapelor puteti mentiona dimensiunile spatiului fiecarei etape precum si a starii initiale. Bazandu-se pe aceste informatii site-ul va calcula pentru tine suprafetele spatiului dar va face si o serie de verificari a operatiilor introduse in cadrul etapei.

[De la inceput]

9. Sugestiile

Pe parcursul introducerii informatiilor in cadrul pasilor 5-8 mentionati mai sus, site-ul face in mod automat o serie de verificari si ofera in cadrul paginii de sugestii o confirmare a operatiilor sau un set de recomandari. Poti afla astfel daca ai omis ceva, daca nu ai planificat o ordine corecta de executie si alte sugestii utile.

[De la inceput]

10. Mesajele

Pentru fiecare lucrare creata beneficiezi de o pagina prin care poti sa comunici cu alti utilizatori. Poti solicita sfaturi, primi sugestii, dezbate problemele cu care te lovesti in gestiunea lucrarii tale.

Fiind creatorul lucrarii noi iti oferim drepturi de administrator pentru zona de mesagerie si poti edita sau chiar sterge oricare din mesajele primite. Poti astfel sa eviti alunecarea discutiilor de la subiectele care te intereseaza.

[De la inceput]


Accesare cont
Utilizator:
Parola:
(am uitat parola)

Vreau si eu cont

Cei mai activi mesteri
Bucuresti sector 5
Solicita-i o oferta
bucuresti
Solicita-i o oferta
Bucuresti
Solicita-i o oferta